Home Forums Puleprat Runking Hvor spruter du?

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Johan Mannes 2 years, 4 months ago.

share
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Odd Valdemar
    Keymaster

Lurer på hvor dere sæder. Spruter du i dusjen? Rett i dassen? I et lommetørkle? På magen? Dopapir? I hånden? På lakenet? Eller lar du rett og slett spruten gå av seg selv der den går?

🙂

Johan Mannes
    Moderator

JUPP, når jeg er kåt, spruter det alle veier. Du skjønner det selv, er du kåt, da er du kåt. 😉 Da bare runker du i vei, ikke sant? Eller fingrer deg selv, eller hva det måtte være.
    For det er jo sånn at når jeg er kåt, så er det ett eller annet bilde eller dame jeg hadde med hjem forrige helg, eller noe.
    Inne på Tumblr er det en GOD del NSFW-bilder av alle slags damer. Og da er VIPS, så er du der, ikke sant? 😉
    Jeg har vært inne på Facebook også, der fant jeg noen bilder på en gruppe som heter Single i Norge. Og gjett da, der er det en del damer vettu. Gruppen Single i Norge, er ikke helt oppe og går enda, virker det som, men du vet, som de sier på Reklamen: Funker for mæ!! 😉

Det er sykt deilig, når jeg av en eller annen grunne går en helg helg eller flere dager uten å sprute. Og, da vettu. Da kommer jeg over hele linja…
    Noen andre?

happy hunting 😉

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.